joi, 1 iunie 2017

Zâmbete si chicoteli de copilasi.

           

       
                Ieri la gradi, bubu a mea a fost sărbătorita. La finele fiecărei luni, copilașii născuți in luna respectiva, sunt sărbătoriți. A venit si rândul ei. 
               2 Ani. Ce bucurie! Ce trăiri. Fata mea a mai crescut cu 1 an! Si ce minunăție este sa o am in viata mea. Înălțător!
               De ceva timp, citesc cu mare drag blogul Flaviei, noidoisibebe. De acolo am preluat ideea despre care o sa povestesc aici.
               Ieri fata mea, in contul zilei de naștere, a daruit. Ce anume si cui? Mici cadoase, simbolice, fiecărui coleg/ a al ei.
               Mi s a părut o idee absolut minunata! După ce am plecat de acolo îmi zâmbea sufletul cu o mare bucurie. Am început ziua perfect. Cu zâmbete si chicote de copilasi.
               Mulțumesc fetitei mele pentru sansa oferita, sa i fiu mama.. Ii mulțumesc pentru cei doi ani absolut d zeiești.
              Uite si cadoasele gata pregatite pentru buburuzele mici!



                                                         

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu