vineri, 2 august 2013

1+1




   

               Ralfi a facut doi ani si evident ca nu puteam trece peste ziua asta indiferenta, asa ca l-am serbat cum se cuvine. I-am cumparat praji si inghetata, am mers cu el la balaceala si l-am rasfatat asa cum meritam cu totii sa facem de ziua noastra. Cadoul? hm, n-a fost sa fie. Ideea era, sa-i gasesc o d-soara (sau nu)...:), rasa lui, evident si sa......poarte o discutie mai...... prooofunda, ca sa zic asa. Doar ca, pana nu te confrunti cu probleme de genul n-ai de unde sa stii ca e al dracului de greu sa gasesti o catelusa in calduri. La noi?? E atat de siiimplu. Pac, pac. Ce calduri? Ce rasa? Ce vaccin? Eu vreau. Tu vrei. si poc:) Ei, aici e mai complicat. Cauta. Gaseste stapanu. Bun. Il gasesti, dupa cautari lungi, se-ntelege da? si daca se-ntampla asta, pupa-te, ai noroc cat China. Ralfi? n-a avut acest noroc. Inca. :)  Asadar, a trecut ziua lui Ralfica fara o Ea. 


Chinuri crunte pentru simturile lui olfactive

                                                  Dupa ce a papat in sfarsit prajitura
                                                                         
                                                A urmat inghetata...nebunie curata

                                                                   Si balaceala.......




Am avut invitati....cel mai bun prieten
                                                                     Rupti.....:))           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu