duminică, 26 aprilie 2015

De vorba cu samburelul meu........





                             Am nevoie de o secunda, sa trag usor aer in piept, sa-mi potolesc bataile inimii si sa dau drumul vorbelor care se plimba prin mine, despre tot ce inseamna ghemotocul cel mic, cel care ma gadila in fiecare zi prin burtica. A fost o data ca niciodata..........
                              ............clipa in care i-am auzit inimioara batand, pe atunci nu stiu cat am realizat ca sunt mamica, dar stiu ca, toate celulele din mine imi tremurau de emotii. Apoi ce a urmat si urmeaza e o intreaga poveste minunata. O poveste pe care toate mamicile din lume o stiu. Acum as vrea sa-i vorbesc ei, fetitei mele, sa-i spun cateva lucrusoare ca de la o viitoare mamica la viitoarea ei fetita, sperand ca, peste cativa ani sa citeasca asta si sa o fac sa zambeasca cu rugamintea sa-mi ierte stangacia de viitoare mamica.

                '' Ingerasul meu iubit,
                           
                              Acum cand iti vorbesc, esti inca la mine in burtica, din acel samburel micut, micut, ai crescut usor, usor. Esti o fetita care catareste 2,500 g. Pe 18 mai, o sa ne intalnim pentru prima oara. Samburelul meu, eu cu tati tau suntem terminati de emotii. Iti jur! Vorbim de tine in fiecare zi, te intoarcem pe toate fetele, ca niste babe autentice. Ba, ca vei avea ochii nu stiu cum, nasucul asa, gurita asa...,,zici ca suntem nebuni. De fapt, samburel, ai parinti nebuni, sa stii. Asta ca sa stabilim din capul locului. :) Zambesc acum, e atat de frumos sa te stiu in mine, sufletelul meu, n-am cuvinte sa-ti descriu. Sa stii ca, uneori ma incearca sentimentul sa te tin acolo in mine tot timpul, sa te pot proteja, lumea asta, care urmeaza s-o cunosti, e ciudata, draga mea. Dar, suntem langa tine si vom incerca sa te invatam, sa te corectam, sa fim alaturi de tine in tot ceea ce faci. Nu o sa vrem sa stim tot ce faci sau ce gandesti. Si daca am vrea, stim ca acest lucru este imposibil, dar vrem sa stim, in general:). Tu auzi?! Sa vorbesti cu noi, samburel. Sa nu te feresti cu totul, pentru ca, daca pe lumea asta este cineva care iti vrea numai si numai binele, noi suntem aceia. 
                               Sunt atatea de zis.....draga mea....Sa-mi fii desteapta si independenta. Sa nu depinzi de nimeni, niciodata. Odata facut un compromis, intri intr-un joc tare intunecat si te pierzi. Iti pierzi principiile, educatia, stapanirea...nu mai poti trai viata ta. Si vreau s-o traiesti asa cum simti, cum iti trece prin capsor. Sa-mi citesti draga mea, carti. Multe. Felurite. Nu vreau sa fii o pitipoanca, o pisi care nu poate duce o conversatie decenta, cap-coada. Sa fii modesta si sincera. Calculata. Sa stii, sa spui, NU si Da! Fara jena! Sa iubesti viata. S-o respiri, bucatica cu bucatica. Vis-a-vis de barbati, ar fi mai bine sa tac. Asta e o discutie mult prea profunda:) O s-o aveam, dar nu aici si acum. Dar ceva, trebuie sa punctez. Sa nu suferi ca o mare fraiera. O sa iubesti, o sa suferi, stiu asta, e firesc, dar nu ca o fraiera, bine?:)
                                Sufletelul meu scump, am atatea sa-ti spun, dar o sa avem timp, toata viata. De abia astept ziua de 18, sa ne vedem. Iti promitem, cu sufletul ca o sa fim langa tine indiferent de orice situatie. O sa respiram cu tine, prin tine. Sa nu uiti asta.
 
                                                                        Te iubim neconditionat!
                                                                         
                                                                                               Tati si mami.


                                               

                                               
                                                 




                                                                                 
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu