vineri, 19 iulie 2013



              Buuuunaaa diiiimiiineeaaata.....Am cafeaua langa mine,tocmai mi-am aprins o tigara si daaaaaaaa in sfarsit e vara. Bine, vara a inceput de mult dar asta e o alta discutie:)
              Zilele trecute am fost undeva pe langa Tg.Jiu, acum chiar imi scapa numele satului, la o piscina. Foarte fain ce a facut domnul sau doamna care detine acel domeniu,ca sa-i spun asa. Inainte de a intra la piscina, mergi pe un drum pietruit care e imprejmuit de un gardulet din lemn,iti da acel sentiment ...din clipa in clipa te astepti sa apara cativa cai salbatici de nebuni prin zona:) apoi ajungi la o moara parasita,cred ca asta a fost candva si doamne ajuta ca cel sau cea care detine terenul a lasat-o in tot farmecul ei,venind cu mici retusuri pe ici pe colo. Exista si un mic rau care trece pe acolo...e frumos,mi-a mers la suflet locatia.
             










                                                                                           Vara minunata si plina de nebunii va doresc.











         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu