vineri, 6 septembrie 2013

Film si vin pe malul Dunarii






                       In sfarsit am ajuns la festivalul "Divanul Degustatorilor de Film si Arta Culinara" din Cetate. Planuiam acest lucru de mult timp dar in fiecare an ba uitam de el, ba pur si simplu aparea orice altceva care schima planurile.
                       Nici nu stiu ce sa spun mai intai despre nebunia asta de festival. Cand am ajuns acolo, am fost convinsa ca voi gasi mii de oameni misunand prin zona. Daaaa.... de unde. Initial m-a incercat acel sentiment, bai ce ma enerveaza astia ca nu au facut suficienta reclama, sa afle tot omu' despre ce e vorba. Apoi dupa nici juma' de ora, am priceput. Asta era farmecul. Ce e mult strica, stii si tu nu?! Nu iti imagina ca am fost eu si invitatii, au fost exact cati trebuie,ca sa zic asa:) Nici gol dar nici plin. Jumatatea paharului care iti da dreptul sa alegi daca sa-l umpli sau sa mai golesti din el:) Daca ma-ntrebi cand a trecut timpul, iti jur ca n-am cum sa-ti spun. Imagineaza-ti doar atat : un cabernet sec, dumnezeiesc de bun pe care il combini  seara de seara cu un film balcanic, privandu-l sub cerul liber, adauga  plaja de acolo, care iti da sentimentul ca esti in Vama, noptile petrecute pe malul Dunarii sau intins pe iarba, oamenii frumosi pe care ii ai alaturi si crede-ma, nu-ti vine sa mai inchizi ochisorii, ai vegeta in starea asta de bine, muuult. Stiu atat. Mi-a placut festivalul enorm si la anul am sa ma intorc in Portul Cetate sa visez sub cerul liber.
                          Heeei..am uitat. Neaparat de tras cu ochiu' la filmul croat Sonia si taurul (Sonja i bik). E o comedie draguta:) In rest ce sa zic, Doamne Ajuta:)
                   
                                                       

                           





















Un comentariu: