marți, 8 octombrie 2013

Cu gandurile aruncate pe podea



               Vineri, ora 15. Ajung in sfarsit acasa. Toata ziua numai gandul asta l-am avut, sa ajung in casuta mea, unde e cald si miroase a levantica. Sa-mi arunc hainele, sa umplu cada cu apa si multa spuma si sa stau acolo. Fara cuvinte. Emotii. Sentimente. Egoism. Fericire. Bunatate. Fara pic de mine, doar liniste interioara si placerea apei in care zac. Sa apas tasta ''pause'', pentru o clipa.
                 Cu totii avem o tastatura in noi, una numai a noastra, ne-am nascut cu ea. E adevarat, exista o diferenta fata de cea de la propriul pc, dar gasesti si ceva taste existente si la cea din noi. De exemplu, tasta pause pe care eu am folosit-o, exista. M-am simtit al naibii de obosita, incat aveam nevoie de pauza totala. Cu totii simtitm nevoia asta. E firesc. Nu trebuie sa-ti propui aceasta pauza, s-o programezi. Mintea si corpul tau o sa hotarasca acest lucru intr-o zi in care simte ca trebuie sa se odihneasca. Sa se elibereze pentru o clipa de toate lucrurile care atarna in el.
                   M-am simtit ca puiutul acela care inca locuieste in oul nespart. Acolo, inautrul oului ii e cald si bine, n-are ganduri de niciunele, sta acolo ghemuit si profita de starea aia de liniste. Dupa alimentarea sufletului cu starea asta de liniste, am realizat ca imi lipseste o tasta de pe tastatura. Tasta " delete". Daca puteam sa folosesc si tasta asta, iti jur ca mi se instala o nesimtire de liniste, de nu-ti imaginezi...:) Sa am posibilitatea sa sterg definitiv cateva chestii facute in viata asta ?! Ohoooo, ce-as mai face asta. Pac...apasat butonul, pac, sters ce-am selectat. O sa-mi zici ca tu n-ai sterge nimic din viata ta, ca iti asumi tot ca.... Ok. Fiecare alege. Dar eu, dupa ce imi asum, dupa ce platesc pentru greseala sau lucrul uracios, vreau sa apas tasta delete. Sa se duca......tot invartindu-se. Sa fac spatiu in folder-ul D :). In fine....macar am reusit sa-mi aranjez tot ce este in mine, pe categorii. Muzica e la muzica, amintirile la locul lor, greutatile sunt si ele printr-un colt. N-am sa mentin ordinea asta, pentru ca, nu functionez intr-o ordine clara, programata.....si nici nu vreau!
                    Dar zi-mi, tu ai apasa pe delete, asa.......macar o data?

                                                             

3 comentarii:

  1. Nu. Orice chestie se lasa cu experienta. Inveti ceva si atunci cand te impiedici de o bordura, cand cazi intr-o groapa sau cand primesti o mostenire.
    Lasa-le acolo, sa stii de ce te-ai lovit.

    RăspundețiȘtergere