vineri, 27 septembrie 2013

613.632 ore.......

                                                                 

      Cum ar fi sa stii, exact si fix cat vei trai? Sa stii ca mai ai o ora, juma de ora, un minut de trait, hm? Initial, ai tendinta de a te grabi sa raspunzi ceva de genul, " pfoooooaaaa, pai daca as stii ca mai am o ora de trait, as face atatea, habar n-ai cate as face ". Prostii. N-ai face nimic. Te-ai panica asa de tare, incat ai scapa pe tine de frica. Prima reactie. Apoi, incet te-ai resemna. Si poate ai fi in stare sa faci si lucruri marete pentru sufletul tau si marunte pentru restul, sau.....Nu stiu. Cred. Zic si eu....
       Am vazut un film zilele astea " In Time " si tocmai despre asta e vorba. Filmul in sine nu e o capodopera, daaaaaaa nicio mare porcarie. Ideea in schimb, mi s-a parut misto. Fii atent/a la idee...... Procesul de imbatranire inceteaza la implinirea varstei de 25 de ani. Dupa, ai frumusel un ceas pe mana care iti ticaie la fiecare secunda, anuntandu-te cat mai ai de trait. Timpul, in societatea in care traiesti, inseamna tot. Viata, moneda de schimb, spaga, fericire, nebunie, tristete....tot, ti-am mai zis.:) Cu timp esti platit la job, tot cu timp iti cumperi casa, masina, femeie [:)], bine mai....si barbat, ca sa echilibram lucrurile:), cert este ca, timpul inseamna, cum ti-am mai zis, cam tot. Evident ca unii, detin puterea absoluta si au decenii care le ticaie pe mana, dar sa fim seriosi, o societate care vrem sa functioneze intr-un oarecare echilibru, nu neaparat corect, dar sa functioneze, trebuie sa existe si unii care sa detina controlul, apoi noi, restul care dam orice pentru un 24 de ore castigate in plus. Ce tare (!!), imagineaza-ti......." O cafea, va rog. Va costa 2 zile, d-na ", 48 de ore, mai exact. Vrei concediu? Pai ce sa-ti spun?! Vrei 7 zile la mare? 100 de zile te costa ( 2400 de ore)....si acum, gandeste-te putin, la timpul tau. De cate ori nu te-ai trezit zicand, " sa treaca in ma sa odata ziua asta de rahat, ca m-am saturat! " Ia uita-te la ceasul de la mana, cat iti arata? 3 ani ?? Rahat, pai o zi e un dar de la D-zeu, fiintelor. De precizat, exista si varianta de a imprumuta timp, de la prieten, vecin, ruda, catel, purcel....adica, hai sa ne mai destindem putin, ce naibii:) Si sa-ti reamintesc, sigur ai scapat ideea, parintii tai au ramas la varsta de 25 de ani. Tu, eu si restul avem 25 de ani. Ia fa acum, un exercitiu de imaginatie. Te certi cumplit cu maica ta, care are 25 de ani, atat cat ai si tu. La fel si taica tu. Aaaaaaaaaaa?! Niciun aaaaaa, ar fi ca dracu!!!! In cazul meu, sigur si precis ne paruiam de cateva ori pana acum, ca sa nu mai zic, ca-i trageam si o bataie zdravana, sa tina minte bine pe fiica sa, nu aaaaasaaaaaa:)
         Concluzionand, mi-ar place sa traiesc asa. Ar fi mai incitant. Valoriile s-ar schimba vis a vis de timp instantaneu. Titlul acestei postari e compus din cifre, ai vazut, da? Socotit, inseamna 70 de ani. Din anii astia, as da vreo cativa tatalui meu, bunicii mele, hai bine, dupa bataia zdravana, i-as da si lui maica mea. Imi plac sa cred, ca si tu ai darui cativa......cuiva. Sa nu mai spun, ca pe lumea asta sunt atatia oameni bolnavi, carora cateva mii de ore, le-ar darui timp si asta ar insemna sanatate. Si atunci da, tocmai pentru ca as putea sa fac toate astea, as alege sa traiesc asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu