marți, 10 mai 2016

Samburelul a crescut cat un an





                 Micuta mea.....



                          Azi implinesti 1 an ! Azi noapte, de la atatea emotii n-am reusit sa dorm foarte mult. M-am abtinut cu o foarte mare greutate sa nu te trezesc din minut in minut si sa te iau in brate. Nu-mi  vine sa cred ca a trecut un an.
                           A fost un an exceptional. Miraculos. O faptura asa micuta ca tine, a schimbat tot universul meu. Dar tot. Ai schimbat in mine tot ce se putea schimba. Am citit zeci de carti si de articole pe net si tot am fost luata prin surprindere in fiecare zi. Totul se raporteaza la tine. Cu tine. Habar n-ai tu ce fericire ai trezit in casa noastra. Stii, uneori ma intreb, cum pana mea am trait pana acum fara tine. Mi se pare cel mai absurd lucru. Da bine, suna exagerat. Poate e. Dar asta simt.
                         De abia astept acel moment in care o sa ma inviti in oras la cafea. Dumnezeule. Mi te-am imaginat deja, in toate modurile posibile, pe tine, mare, femeie. Evident, esti perfecta, stii nu?!:)
Si ca tot a venit vorba despre cum esti, sa stii, ca ai o personalitate mega puternica si greu accepti chiar si la varsta ta sa-ti arate cineva ce sa faci, cum sa faci sau sa te intoarca din drumul tau. Imi place acest lucru si sper sa ramai asa. Imi doresc sa fii puternica, independenta chiar daca sunt convinsa ca o sa vina un moment cand o sa vreau sa te lipesc de mine si sa nu-ti mai dau drumul ,daca vreodata am sa fac acest lucru sa ma trimiti la psiholog, mami tau a luat-o razna. Vreau sa-ti traiesti viata cum vrei tu nu cum vreau eu sau altii. Lumea asta a noastra e ciudata, o sa vezi. Niciodata n-o sa fie bine ce faci. Daca faci aia or sa comenteze ca era mai bine sa faci celalalt lucru si tot asa. Te rog, ai voie, lejer sa-i bagi in ma-sa putin, linistita. Sa-ti traiesti viata cum vrei, cum simti si sa nu permiti nimanui sa-ti taie aripile viselor tale. Nici macar mie sau tatalui tau. Si samburelu meu te mai rog ceva, niciodata, dar niciodata sa nu-mi permiti sa-ti scot ochii cu cate sacrificii am facut eu pentru tine. N-am facut mami niciun sacrificiu! Te iubesc si sunt prezenta langa tine si fac orice pentru tine pentru ca asa e in firea lucrurilor. Asta e menirea parintilor pe lumea asta, intelegi? Nu e genul meu, dar zic, poate cu timpul neuronii mei se tampesc definitiv, si daca se intampla asta, sa ma dai cu capul de pereti, sa-mi revin, da?:)
                               Imi doresc cu toata fiinta mea sa ai o viata frumoasa, sa cunosti oameni buni si blanzi. Tu sa fii un om bun si bland. Iti doresc sanatate si liniste sufleteasca. Iti doresc infinit de multe lucruri fantastice sa se intample in viata ta. Iar eu si tati tau sa fim langa tine multi, multi, multi ani.....sa-ti urmarim evolutia si sa zburam alaturi de tine prin toate visele tale marete. Iti doresc tot ceea ce isi doreste o mama pentru ghemotocul ei. Fix tot universul sa fie alaturi de tine.

                                Nu uita scumpa mea micuta, orice faci, bun, rau, nebun....noi suntem alaturi de tine. Cu totul. Daca vreodata o sa ai nevoie de inima mea, la propriu ,mami o sa ti-o daruiasca fara sa clipeasca. Sa nu uiti!


                                                                                   La Multi Ani frumosi, samburelul meu!




                                                                   
                         
                         
                           
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu